Read this before FOLLOW my blog, i will delete rude people.TQ.

..ATHIRAH AL QUDSY..
Assalamualaikum, nama saya Siti Athirah Al Qudsy, memang pelik nama saya sebab saya berketurunan Arab . Saya Tinggal di Cheras Bandar Tun Hussein Onn dan di lahirkan di hospital Besar Tuanku Ampuan Rahimah,Klang. saya seorang yang simple,tak kesah kan orang,selfish,pendiam,dan happy go lucky. Jika anda ingin berkawan dengan saya, sila lah follow jika tak suka kan saya tolong jgn singgah blog saya. Saya tidak suka kan orang yang ingin mengambil tahu pasal life saya, setakat tahu nama saya, tinggal di mana pun sudah cukup,sebab ianya akan merimaskan saya. Saya suka orang yang hormat kan saya, dan seorang yang kelakar. Saya paling tidak suka orang yang ingin mengambil kesempatan ke atas diri saya setakat nak berkawan dengan kawan2 saya yang lain,orang mcm ni boleh lah BLAH dari hidup saya.Okay,sekian terima kasih .

Follow me if you can be nice to me :]

XOXO


Scrollboxes

Girl with ribbon

Friday 7 October 2011

wish list

di tulis oleh athirah at 00:34
Benda2 yang tak penting,kalau dapat memang beruntung.


blackberry storm .
 aku teringin nak blackberry ni, haa.. terjumpa dalam mudah, harga dalam RM360. okay sgt murah . hope one day, i'll get this one.

 Gypsy rose acoustic guitar.

Aku tak reti langsung main gitar, but aku teringin sgt nak belajar main gitar, and aku terjumpa gitar ni dalam mudah .my harga dalam RM228. Okay, sgt cantik !!

 Persian kittens.

Kalau aku kaya nanti kan(kalau lah kaya...haha),aku nak bela persian cat and kalau boleh nak biarkan die beranak banyak2, and aku nk cium2 die..hihihi :P tapi mahal :'( harga dia RM 800.huhu..

Benda yang penting dalam hidup,kalau xda memang kena kan ada jugak!

ni driving license mr.bean..haha.

Okay, sebelom apa2..aku mesti dapatkan driving license ,supaya senang aku nak bergerak ke mana2 and tak kan menyusahkan BF aku lagy :P hihi

 suzuki swift

Bila dah ad license,aku mesti kena beli kereta .and aku nak suzuki swift..so aku kene kerja keras sikit untuk dapatkan ini kereta. haha :D

graduate

Aku mesti graduate untuk berjaya dalam hidup, sebab tanpa segulung ijazah memang aku xkan dapat kerja .


Cita2 aku,aku nak jadi fashion designer,pelik x?aku amik course business.haha.

Walau apa cara sekali pn, lepas aku graduate, aku nak belajar sikit tentang kemahiran ni,sebab aku nak bukak business fashion boutique :) sebab aku minat fashion2 ni.

Married

setiap orang mesti ada impian untuk berkeluarga kan? so, if aku dah dapat semua yang aku nak, last sekali..baru aku fikir tentang kahwin. ye saya nak kahwin dengan seseorang ..nama die..bla..bla..bla..haha .


BYE BYE .

0 xoxo:

Post a Comment

TYRA

 
Created by Tyraalqudsy.blogspot.com
XOXO